Vuonna 2000

Merenelävä: "Ei me voida syödä voita leivän päällä, koska meistä tulee lihavia. Läskit ei voi olla kuuluisia."

 

Vuonna 2002

Vanha ja viisas: "Et kai sinä Merenelävä koskaan sairastuisi anoreksiaan?"

Puu: "Ei meidän Merenelävä sellainen ole."

Merenelävä: "En mä vois, olen liian läski anorektikoksi."

Joke: "Just anorektikon asenne..."

 

Vuonna 2004

Merenelävä syö Julien ja Androgyynin seurassa pullaa, pöydän ääressä, iloisena.

Puu (kavereiden kuullen): "Tiedätkö, Merenelävä, olet alkanut lihoa."

 

Vuonna 2005

Puu tarjoilee ruoaksi riisiä, sienikastiketta ja pihviä.

Merenelävä: "Mä en tahdo tuota pihviä, olen alkanut kasvissyöjäksi."

 

Vuonna 2005

Merenelävä pyöräilee yhdeksän kilometriä (valtaosan kaupoista ollessa suljettu) vain saadakseen Pepsi Maxia illaksi.

 

Vuonna 2007

Höpsö Puulle: "Varo, ettei se laihdu liikaa."

 

Vuonna 2007-2009

Merenelävä alkaa jättää tapaamisia ja juhlia väliin, koska näyttää mielestään liian lihavalta.

 

Vuonna 2009

Merenelävää pelottaa, koska on nälkä ja tekisi mieli syödä, mutta hän ei enää osaa. Joku käskee jättää ruoan syömättä, vaikka hän haluaisi opetella uudelleen, ei enää laihtua enempää.

 

Vuonna 2010

Merenelävä Puulle: "Mä oksennan kaiken syömäni, mulla on bulimia. Saanko muuttaa takaisin kotiin?"

 

Vuonna 2013

???